30 Gün 30 Fotoğraf Projesi

Bir fotoğraf projesi yapmaya karar verdiğimde beni fotoğraf serüvenimde bir adım öteye götürmesini, çektiğim fotoğrafların proje kapsamında bir bütünün parçasını oluşturmasını ve en önemlisi bu çalışmanın başkalarına örnek olmasını önemserim.

Fotoğraf çekerek öğrenilen ve öğrenme süreci hayat boyu devam eden bir sanat dalıdır. Dolayısı ile fotoğraf çekmek için kendinize “bahaneler” bulmanız, bu süreci kesintiye uğratmadan devam ettirmek için bir yöntemdir.

Ekran Resmi 2015-12-07 08.29.54

30 Gün 30 Fotoğraf projesinde her gün bir fotoğraf çekerek bir ay sonunda fotoğraf disiplini edinmek, güzel fotoğraf kareleri ile teşvik edici olmak ve en önemlisi de makinamı atıl halden kurtararak fotoğraf üretir duruma getirmeyi gaye edindim. Bir ayda tamamlanması gereken projeyi üç ay gibi bir sürede tamamladığımı saymazsak, bu projenin bana kattığı çok şey olduğunu söyleyebilirim.

Fotoğraf sizin için bir anlatım dili oluşturduysa, fotoğrafın büyüsü hayatınıza hakim olduysa çok çeşitli projeler ile fotoğraf üretmeye ve hayatı anlamlı kılmaya devam edin, unutmayın siz çekmediğiniz sürece o fotoğraf çekilmeyecektir.

30 Gün 30 Fotoğraf projesinin tamamını buradan görebilirsiniz.

Yorum bırakın